Tilaus- ja toimitusehdot

Toimitusehdot

Verkkokauppa, tuotteet ja tuotehinnat

Ergopoint Oy:n verkkokauppa (y-tunnus 2060626-1, verkko-osoite: www.ergopoint.fi, osoite: Valuraudantie 9, 00700 Helsinki) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen ja Eurooppaan. Tuotteiden ominaisuudet ja hinnat ovat esitetty tuote-esittelyjen yhteydessä. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 %. Veroerittely näkyy ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tarkistathan haluamasi tuotteen ennen kuin siirrät sen ostoskoriin. Jos olet epävarma tuotteesta, mallista, sen väristä tms. tai sinulla on muuta kysyttävää koskien tilaustasi, laita ihmeessä sähköpostia osoitteeseen [email protected] tai soita numeroon +358 400 260 822, vastaamme mielellämme kaikkiin tuotteitamme koskeviin kysymyksiin.

Toimitustapa ja -kulut

Toimitamme tuotteet pääsääntöisesti Postin KEKU14 pakettina suoraan kotiovellesi. Tilauksesi toimituskulut lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut.

Suomi 18,60€

EU 40€

Muu Eurooppa 50€

Nouto (ilmainen)

Huomioithan, että EU:n ulkopuolelle tilattaessa mahdolliset tullimaksut ja verot eivät sisälly toimituskuluihin ja ovat asiakkaan vastuulla.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassalla. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä. Sen kautta maksuvaihtoehtoina toimivat verkkopankkimaksut, eri mobiilimaksutavat sekä lasku. Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Mobiilimaksutavoista käytössä on Pivo, MobilePay, Siirto. Jos haluat maksaa ostoksesi myöhemmin tai osissa, lasku- ja osamaksupalveluita tarjoavat OP Lasku ja Jousto. Lue Checkout -palvelun maksuehdot tästä. Lisäksi voit maksaa ostoksesi PayPalilla, jolloin sitoudut noudattamaan heidän ehtojaan.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Siinä ilmoitetaan tilatut tuotteet, maksutapa, toimitustapa ja -kulut, tilauksen yhteishinta sekä laskutus- ja toimitusosoite. Ilmoitathan meille välittömästi, jos huomaat virheen tilauksen vastaanottoilmoituksessa. Vahvistusviestin lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Toimitusaika

Toimitusaikamme Suomeen on noin 2-4 arkipäivää. EU:n alueelle toimistusaika on 15 arkipäivää ja muualle Eurooppaan 20 arkipäivää. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.

Vaihto- ja palautusehdot

Jos kävi niin harmillisesti että tuote ei ole sovellu käyttöösi tai ei ole muuten täysin mieleinen, kuluttaja-asiakkailla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäisessä kunnossa olevia käyttämättömiä tuotteita. Pakkaathan palautuksen hyvin, jotta tuote tai tuotteet ovat alkuperäisessä kunnossa myös meille saapuessaan.

Asiakas maksaa itse vaihdettavan tai palautettavan tuotteen toimituskulut.

Vaihto toiseen tuotteeseen

Jos haluat vaihtaa tuotteen toiseen malliin, laita meille ensin sähköpostia osoitteeseen [email protected] Lähetä tuote tämän jälkeen palautusohjeiden mukaan. Lähetämme veloituksetta toisen mallin. Vastaat itse palautuslähetyksen toimituskuluista.

Tuotteen palautus

Jos haluat palauttaa tuotteen kokonaan, kerro myös miksi haluat palauttaa tuotteen. Lähetä meille vielä sähköpostia osoitteeseen [email protected], että tiedämme odottaa palautusta ja osaamme ottaa yhteyttä jos pakettia ei kuulu. Palautamme tuotteen hinnan vastaanotettuamme tuotteen ja tarkistettuaan sen kunnon. Palauttaessasi koko tilauksen, hyvitämme myös alkuperäiset postikulut. Palautus suoriutuu pankkimaksuissa sille tilille, josta maksu on alun perin suoritettu. Rahoituspalveluilla, luottokorteilla tai puhelinmaksuilla suoritetuissa maksuissa palautus suoriutuu takaisin maksutavan tarjonneelle yritykselle ja se tulee huomioiduksi asiakkaan laskulla.

VAIHTO / PALAUTUSOHJEET

Kirjoita lähetyslistaan minkä tuotteen haluat vaihtaa / palauttaa. Pakkaa lähetyslista sekä palautettavat / vaihdettavat tuotteet huolellisesti ja vie Postin toimipisteeseen. Maksat itse lähetyskulut. Lähetä tuote takaisin alla olevaan palautusosoitteeseen. Muista laittaa palautukseen osoitteen lisäksi puhelinnumero. Säilytä palautuskuitti sen varalta, että paketti sattuu hukkumaan postissa.

Palautusosoite:

Ergopoint Oy

Valuraudantie 9

00700 Helsinki

puh. +358 40 026 0822

Huomioithan, että paketin noutamatta jättäminen Postista ei ole asiakaspalautus. Mikäli paketin jättää noutamatta ja Posti palauttaa sen meille, perimme 18,60€ palautuskuluja.

Tuotevirhe, reklamaatio ja ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se on muuten viallinen tai ei vastaa tilaustasi, ilmoita virheestä meille mahdollisimman pian sähköpostilla [email protected] (viimeistään 14 päivän kuluessa). Puhelimitse tavoitat meidät numerosta +358 400260822 (ma-pe klo 8-16). Sovitaan yhteydenottosi jälkeen, miten saamme virheen korjattua. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Pyrimme ensisijaisesti sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet kanssasi, joten otathan ensisijassa yhteyttä meihin sopiaksemme asian. Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Asiakaspalvelu

Jos sinulla on mitä vain kysyttävää tilaustasi tai tuotteitamme koskien, laita ihmeessä sähköpostia osoitteeseen [email protected]  Autamme mielellämme 🙂